Monday, April 13, 2009

tidakkk...

hurm..pngalaman tul la..
smlm...aku temimpikan sesuatu yg memwatkan aku..
teketar2 bdn..rasa aku jerit then baru tesedar kot..
sdr2 jek..10minit pastu bunyi azan..
pe lak mksud dsbalik mimpi tu eik..
gni..knon2 aku dlm blik kat umah aku..
mak abh sume ader..
tibe2 kat hujung katil aku muncul..
muncul ULAR kuning yg menggelikan tbuh aku..
aku mjerit skuat ht..spaya ular tu lari..
tp malangnyer..mkin aku jerit..mkin dekat dier dtg..
cube2 tuk mengacah aku!
aku jerit pnggil mak..suh tlg aku..
ms tu bdn aku btl2 ketar taraf maut..
dlm otak aku pkir.. "matilah aku..."
dlm2 aku cube tuk menahan..
aku tesedar dr tdur dlm keadaan yg bdebar2..
tketar2..aduh..lega rupanya..aku mimpi jer..
klu btl2 la..xtau la aku guane..
pepun aku hrp2 mimpi2 gitu xkn mganggu tdur aku lg pasni..
seraamm..bnatang yg pling aku xsuke U.L.A.R laaa..
erm..tp korg jgn pkir bkn2..
mgkin sbb aku tkot sgt tpikir email yg aku tgok smlm kot..
email dr cik abe yg kurang asam tu..
da tau aku tkot ular..
die main2 anta email ular yg dimasak idup2..nk tgok?
haaa..klu nk tgok bgtau..
nanti aku tnjuk..tp yg pasti..
aku xnk tgok! arrrrrgghh...tidakkk..

2 comments:

  1. cik ieyaa nak saya tafsir mimpi tu ke? sebenarnya ia bermaksud...bf awak dah nak masuk meminang..kuang kuang kuang...bersedia ler ye..hehhe

    ReplyDelete
  2. isk..lek lu..awl agi..hiihi..
    klu btl la..isau la den..
    tkot2..hehe..
    saje je akak ni..
    main2 tau!

    ReplyDelete